Wat voor kabeltje komt daar bij jou uit het linkse knopje onder het luchtrooster?
(...)
dat is het kabeltjes van mijn parrot carkitWat voor kabeltje komt daar bij jou uit het linkse knopje onder het luchtrooster?
Inderdaad heerlijk weertje vandaag. Hier is het 22 graden.
Daar ben ik dan, lid van het forum haha Ziet er inderdaad heel netjes uit!dat is het kabeltjes van mijn parrot carkit
Het valt opzich wel mee hoor250nm? das wel erg veel
Jaja, je kunt ons van alles wijs maken, zolang we geen foto's zien geloven we er helemaal niks van.Nieuwe velgen en banden niet omdat het moet maar omdat het kan
Volgende week zal ik foto's plaatsen dan zitten ze er ook onderJaja, je kunt ons van alles wijs maken, zolang we geen foto's zien geloven we er helemaal niks van.
We houden je in de gaten.........Volgende week zal ik foto's plaatsen dan zitten ze er ook onder
Waar heb je het laten doen?Vandaag een kastje laten zetten (chippen) , van 75/180 naar 93pk / 250Nm .
Gaat goed komenWe houden je in de gaten.........
Ventura Tuning in Beilen. Ik was met mijn vorige auto (Golf 4 1.9 TDI 101PK) naar Scholtmeijer geweest in Westerbork... dat had ik beter niet kunnen doen. Auto is inmiddels ergens in Polen... begon olie te lekken , trok als een malle.. heb me laten vertellen dat hij gewoon software er op gooit, red je er mee, alles staat open en op z'n hoogst... daag auto!Waar heb je het laten doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.