Heb jij toevallig een how to of foto's gemaakt? ik wil zoiets inderdaad ook..op een RNS510 als dat mogelijk is.Kreeg hem er vrij makkelijk doorheen bij mij, succes!
Niet op dat moment. Heb wel zojuist even in paint gezet wat ik heb gedaan. Als je vragen hebt hoor ik het wel:Heb jij toevallig een how to of foto's gemaakt? ik wil zoiets inderdaad ook..op een RNS510 als dat mogelijk is.
Jeetje, echt een koopje.......vandaag een leuk aanbod gehad van de schade afdeling van de vw dealer, een orgineel set xenonlampen van valeo voor een prijsje van 50 euro de twee.
daar heb ik natuurlijk niet over nagedacht en meteen afgetikt.
bj. 2014. ik zeg niks mis mee.
#eengelukjemoetjehebbentoch.
ja idd, dat aanbod kon ik niet laten liggen .Jeetje, echt een koopje.......
dat is mooi man, hebben ze de lampen ook ingeleerd bij de boardcomputer, of is dat bij jouw auto niet nodig/Jeetje, echt een koopje.......
dat is mooi man, hebben ze de lampen ook ingeleerd bij de boardcomputer, of is dat bij jouw auto niet nodig/
oké mooi man, woon jij een beetje in de buurt van enschede, ik zou graag willen weten welke functies ik nog kan inschakelen in mijn computer, misschien dat jij mij daar bij kan helpen mits je niet te ver weg woont en jij mij wil helpenheey andré
ik heb ze meegenomen en moet alleen nog die tussen kabels regelen.
ik heb zelf vcds, dus kan hem eventueel zelf inlezen.
en dat laat ik je dan nog wel weten
hoi andré,oké mooi man, woon jij een beetje in de buurt van enschede, ik zou graag willen weten welke functies ik nog kan inschakelen in mijn computer, misschien dat jij mij daar bij kan helpen mits je niet te ver weg woont en jij mij wil helpen
Brabant is niet zo'n probleem want mijn vrouw komt ook uit Brabant maar woont inmiddels in Enschede. Waar in Brabant woon je?hoi andré,
ik zou je graag willen helpen maar woon in brabant, wellicht woont er iemand van mypolo dichter bij je in de buurt.
succes
dat is inderdaad wat verder dan dat ik zou willen rijden. In ieder geval bedankt voor jouw aanbodik kom zelf uit tilburg...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.