Inderdaad zijn daar nog wat trucjes voor? Bijvoorbeeld torx ofzo, of anti-diefstal boutjes?Xenonlampen, super nice! Schroef ze goed vast, want ze zijn erg populair
VW
Polo 6R
1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering
Inderdaad zijn daar nog wat trucjes voor? Bijvoorbeeld torx ofzo, of anti-diefstal boutjes?Xenonlampen, super nice! Schroef ze goed vast, want ze zijn erg populair
Inderdaad zijn daar nog wat trucjes voor? Bijvoorbeeld torx ofzo, of anti-diefstal boutjes?
en ik heb ook aan mijn verzekering doorgegeven incl. foto's van de lampen in de auto en gemeld dat er voortaan originele oem bi-xenon inzit.Inderdaad zijn daar nog wat trucjes voor? Bijvoorbeeld torx ofzo, of anti-diefstal boutjes?
Wat voor boutjes zijn dat precies @tonykart ?
ik heb deze erin gezet met aan de onderkant waar het kan moertjes erop gedraaid
ik heb ze besteld bij fabory in tilburg, m6x30 rvs en ze noemen ze slotboutjes.Wat voor boutjes zijn dat precies @tonykart ?
Bedankt.. duidelijk, verzonken slotboutje! Nu nog even op zoek naar die xenon adapters and I'm good to go!ik heb ze besteld bij fabory in tilburg, m6x30 rvs en ze noemen ze slotboutjes.
+ een apart bitje.
meer weet ik niet over die boutjes [emoji23]
iichel [emoji108]Bedankt.. duidelijk, verzonken slotboutje! Nu nog even op zoek naar die xenon adapters and I'm good to go!
Hey, da's (bijna) mijn wintersetNiets bijzonders.. Gewoon een setje budapest velgen
Even snel een fotootje geschoten;
Special thanks to @Durban !
Hey, da's (bijna) mijn winterset
O ja, een nieuw raammechaniek gekocht... na m'n vakantie maar eens proberen in te bouwen...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.