Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Inderdaad ;) zijn daar nog wat trucjes voor? Bijvoorbeeld torx ofzo, of anti-diefstal boutjes?
43bb91b01650b25b5bea82e10e68189e.jpg


ik heb deze erin gezet met aan de onderkant waar het kan moertjes erop gedraaid
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Inderdaad ;) zijn daar nog wat trucjes voor? Bijvoorbeeld torx ofzo, of anti-diefstal boutjes?
en ik heb ook aan mijn verzekering doorgegeven incl. foto's van de lampen in de auto en gemeld dat er voortaan originele oem bi-xenon inzit.
dit om een teleurstelling te voorkomen als ze gestolen worden of schade krijgt dat ze de originele h4/h7 unit(s) weer terug plaatsen, omdat deze origineel in de auto zitten.
dus wel een paar euro meer premie maar dan krijg je ze er wel voor terug.
[emoji6]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Gister nieuwe voorbanden erop laten zetten!

Edit: Ik weet dat dit niet de goede plek is om dit te vragen, maar weet iemand een adres om een multifunctioneel stuur te bestellen en in te laten bouwen tegen een betaalbare prijs?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Hey, da's (bijna) mijn winterset :cool:

O ja, een nieuw raammechaniek gekocht... na m'n vakantie maar eens proberen in te bouwen...

Dan heb je een zeer luxe winterset!


Toevallig stond ik laatst in de garage bij VW en zag ik dat ze bezig waren met het raammechaniek te monteren.... Het scheen nogal een "vervelende" klus te zijn, want die monteur was duidelijk niet heel blij met de klus. Hij liep nogal te vloeken en te tieren om dat ding werkend te krijgenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!