Luxe velours mattenset aan mijn pa kado gegeven. Hij staat er weer mooi bij
Haha zit wel verschil in bevestiging tussen 9n en 9n3. (Drukknop of draaiknop). De matten achter heb ik moeten aanpassen van 1 naar 2 bevestigingspunten.Hey geef maar aan mij je woont in de buurt mooie matjes[emoji1303]
Haha zit wel verschil in bevestiging tussen 9n en 9n3. (Drukknop of draaiknop). De matten achter heb ik moeten aanpassen van 1 naar 2 bevestigingspunten.
Waar heb je die vandaan ??[emoji85]
Marktplaats
Hoeveel? $$
Gister ook eens een setje donkere GTI koplampen gekocht via Ebay, natuurlijk wel echte Hella's
Binnenkort eens een verbouwing gaan doen aan de voorkant. De grille heb ik ook nog wat plannen mee, alleen hopen dat dat lukt.
Nee, die niet, via een auto onderdelen handelaar, was iets duurder uit, maar dat is de ebay kleinanzeugen zeker? Ik heb ze via de standaard ebay gekocht.
Deze zeker? [emoji12]
Nee, die niet, via een auto onderdelen handelaar, was iets duurder uit, maar dat is de ebay kleinanzeugen zeker? Ik heb ze via de standaard ebay gekocht.
Ik heb hetzelfde, bij mij is die ook afgebroken. Heb je hem bij de VW dealer besteld? Heb je ook productnummer?
Ik heb hetzelfde, bij mij is die ook afgebroken. Heb je hem bij de VW dealer besteld? Heb je ook productnummer?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.