Is dit wat?
Zo, je bent aardig wat van plan.Paar kabels...
Is dit wat?
deze mooie jetsers gekocht voor 400 duppies dankzij @jorrit84 nogmaals bedankt!
ja klopt er zwemmen veel vissen in de zee alleen heel veel "neppe" het monteren duurt nog wel even ben ik bang, ben eerst aan het wachten op meer onderdelen. Er zit een adapter kabelset bij maar deze kan niet aangesloten worden op de BCM, opzich geen ramp maar heb je minder functies (geen bochtenverlichting in koplamp, niet LED drl dimmen bij knipperlicht bijvoorbeeld)Zou je er ook een foto van kunnen maken zodra ze gemonteerd zijn? Dit is namelijk een mod die ik ook heel graag wil uitvoeren, maar ik weet niet welke set koplampen ik dan moet hebben. Er zijn er zoveel op de markt, de ene natuurlijk meer OEM dan de anders.
Oops, da's minder ... wat werkt er nog niet en wat werkt er wel?Vandaag Mijn VW module laten inbouwen, werkt helaas nog niet... maandag verder
Oops, da's minder ... wat werkt er nog niet en wat werkt er wel?
En heb je het bij de dealer laten doen? Wat geven zij voor reden dat het nog niet werkt?
Ik heb namelijk ook net gister de knoop doorgehakt een module in te gaan laten bouwen.
Ik ben volgende week dinsdagochtend aan de beurt ...Oh, inmiddels werkt het allemaal prima. Ze hadden 'm niet goed aangemeld zeiden ze, dus ben nog een keer langsgegaan en hebben het gefixed.
Ik ben volgende week dinsdagochtend aan de beurt ...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.