Laat even weten hoe die bevalt. Ik wil er ook nog eens eentje, maar wil geen piep/kraak ding in de auto. Alleen een Kamei is ook weer zo prijzig.Armsteun gekocht via vidaXL.com.
Laat even weten hoe die bevalt. Ik wil er ook nog eens eentje, maar wil geen piep/kraak ding in de auto. Alleen een Kamei is ook weer zo prijzig.Armsteun gekocht via vidaXL.com.
Nog maar 1 ritje mee gereden en dat ging op zich wel. Armsteun is wel stevig maar de middenconsole vind het allemaal minder leuk. Vooral de zijdelingse bewegingen.Laat even weten hoe die bevalt. Ik wil er ook nog eens eentje, maar wil geen piep/kraak ding in de auto. Alleen een Kamei is ook weer zo prijzig.
Nog maar 1 ritje mee gereden en dat ging op zich wel. Armsteun is wel stevig maar de middenconsole vind het allemaal minder leuk. Vooral de zijdelingse bewegingen.
Maar jij hebt een 9N3, daar hebben ze een andere voor, bijna dezelfde prijs.
Polo 6C Full LED koplampen! De set word z.s.m. ingebouwd door de heren van @Vastechnics.
Edit: Zodra de nieuwe set is ingebouwd. Kan de huidige set originele bi xenon LED + BCM verkocht worden. Er kan al wel contact over opgenomen worden
Me too en echte Belgische brandstof.Een wasbeurt gekocht
echte Belgische brandstof.
limburgseBestaat er ook neppe dan?!
Ja, die is vanaf 1 januari 2017 leverbaar.Bestaat er ook neppe dan?!
Benzine 95e10. Blijf me er toch ongemakkelijk bij voelen. Ik wil geen troep in de buik van m'n Polo, maar 98 is dan ook weer zo duur [emoji53]Ja, die is vanaf 1 januari 2017 leverbaar.
Gaat inderdaad wat meer verbruiken. Er zit minder energie in de bio ethanol dan in gewone benzine. Als je dezelfde rijstijl wil behouden, moet je meer gas geven, en dus ook meer verbruiken. Volgens 'de overheid' gaat het maar over 1,5%. Maar ben benieuwd wat het in de praktijk brengt.Hij moet er tegen kunnen zeggen ze.
Als ik mij niet vergis dan gaat je wagen ook ietsjes meer verbruiken maar dat weet ik niet zeker.
De prijs van Euro98 is wat wij hier voor 95 betalen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.