Ik tank zeer regelmatig RON102. Geeft zeker met een gechipte motor een aardige extra boost en is daar goedkoper dan hier RON95
Lijkt mij ook wel wat heb je een link?
Lijkt mij ook wel wat heb je een link?
Als je gevonden hebt hoe die teller met MFA aan te sluiten, en hoe de kilometerstand over te zetten : contacteer me zeker!Koopvirus is weer goed aangewakkerd na de meeting van Zondag. Vandaag gelijk een Polo Cricket van 2004 leeggeplunderd.
VW Polo 9N Cricket 1.9TDI by Danny van de Streek, on Flickr
Dashboardkastje met pennenhouder en notitieblok houder, derde zonneklep, teller met MFA (geen idee of die aan te sluiten valt, maar ach, wie weet) en met dan aan @Polovl voor de tip, een gasveer met bevestigingsdeel bedoeld voor de motorkap.
New parts for my Polo by Danny van de Streek, on Flickr
Als je gevonden hebt hoe die teller met MFA aan te sluiten, en hoe de kilometerstand over te zetten : contacteer me zeker!
Ben super benieuwd naar een howto!
Heb gisteren die andere binnen gekregen maar die beviel mij helemaal niet.Bedankt voor de reactie. Een kameraad van mij heeft toevallig ook twee dagen terug een armsteun in zijn 9N3 geplaatst, ander model dan de jouwe. Zal zijn bevindingen ook eens afwachten.
Ik heb exact dezelfde hier op het forum gekocht. Moet ook gaten boren en schroeven op plekken waar het niet hoort. Past gewoon niet goed. Maar die kan ik dus spijtig genoeg niet retourneren..Heb gisteren die andere binnen gekregen maar die beviel mij helemaal niet.
https://www.vidaxl.nl/p/150004/armsteun-vw-polo-9n-9n2-9n3-2001-2009-vw-crosspolo-2006-2008
Die ik nu heb zit op 4 plaatsen geklikt en bij die andere maar op 2. Ook moest ik gaan schroeven op plaatsen waar dat niet hoorde. Verder paste de onderdelen helemaal niet lekker op elkaar. Dus die gaat terug naar de winkel.
Heb gisteren die andere binnen gekregen maar die beviel mij helemaal niet.
https://www.vidaxl.nl/p/150004/armsteun-vw-polo-9n-9n2-9n3-2001-2009-vw-crosspolo-2006-2008
Die ik nu heb zit op 4 plaatsen geklikt en bij die andere maar op 2. Ook moest ik gaan schroeven op plaatsen waar dat niet hoorde. Verder paste de onderdelen helemaal niet lekker op elkaar. Dus die gaat terug naar de winkel.
Doet meneer de agent hier niet moeilijk over als ze je zien rijden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.