Ben nu toch benieuwd hoe het leven is met 23 ribben @RobinInDaHoodsetje eibach pro street s besteld bij onze sponsor lowering
ik kan niet wachten
VW
Polo 6R
1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering
Ben nu toch benieuwd hoe het leven is met 23 ribben @RobinInDaHoodsetje eibach pro street s besteld bij onze sponsor lowering
ik kan niet wachten
Ik weet het niet 100% zeker maar als ik het sproeierkopje zo zie dan is die zwaar mishandeld. Dus vandaar dat ik denk dat het het kopje zelf is. Maar vreemd vind ik het wel.Weet je zeker dat het het sproeiertje is wat kapot is?
Is de slang niet ergens lek?
Plaatsen waar die wel eens stuk gaat:
-in de rubber tule bij de klep.
-net achter je motorblok (als je voor de auto staat rechts) in de goot zit een koppelingetje die los springt bij overdruk door beknelling of verstopping. (Denk aan bevriezing)
-(als je achter de auto staat) links achter de achterbank achter de bekleding zit een koppeling naar het laatste stuk slang wat de klep in gaat.
Makkelijkste is even sproeien met gewoon water erin,
en dan kijken waar die lekt.
of tot hoever er wel vloeistof komt door de koppelingetjes los te halen.
Komt goed!Vergeet niet om de auto en grondige inspectie te geven tegelijk met een onderhoudsbeurt.
dank je en veel rijplezier ga ik wel beleven met hem, en kom ook nog naar de polo bijeenkomsten hoor [emoji12] [emoji12] [emoji12]Gefeliciteerd met deze dikke Jetta staat er heel mooi bij
Goede kleur en lekker zuinig deze hybride, veel rijplezier toegewenst.
vandaag heb ik een andere vw aangeschaft,
een vw jetta 1.4 tsi hybrid dsg van 2013.
vanaf volgende week heb ik hem in huis
dank je wel, en nee balen dat mijn huiskamer niet zo groot is [emoji12] [emoji12] [emoji12]Vanaf volgende week in huis[emoji23]
Dan hoop ik voor je dat je een grote woonkamer hebt.[emoji23]
Ps: veel rijplezier [emoji1417]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vandaag heb ik een andere vw aangeschaft,
een vw jetta 1.4 tsi hybrid dsg van 2013.
vanaf volgende week heb ik hem in huis
ja gelukkig zitten de xenon er al in idd, aan de buitenkant zal ik niet veel gaan doen zitten 17 inch op en verlagen doe ik niet meer [emoji23].Zo te zien zit er xenon er gelukkig al in, dat scheelt weer wat knaken..
Ben benieuwd wat je met deze wagen gaat doen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.