Nice, waar heb je hem vandaan?
Aliexpress
Volkswagen
Polo
1.2 TSI 105pk
Nice, waar heb je hem vandaan?
Jammer van je nummerplaat houders........
Veel te veel[emoji15][emoji15]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mijn kabeltje is vandaag binnengekomen en hij werkt goed!
Zoals in het andere topic al gezegd wilde ik emergency breaking lights activeren maar die stonden al aangevinkt in VCDS zag ik. Iemand een idee wat er nog meer aangepast moet worden daarvoor? Of vanaf welke snelheid de mod werkt?
Ohh misschien is het gewoon niet mogelijk bij ons, alhoewel ze wel al aan stonden bij mij...verder niet meer aan gezeten.Ik heb zelf ook een 1.2 BM maar ik krijg een error als ik breaking lights aan wil zetten. Iets van returned error ofzo. (is al even geleden dat ik dat geprobeerd heb).
Ohh misschien is het gewoon niet mogelijk bij ons, alhoewel ze wel al aan stonden bij mij...verder niet meer aan gezeten.
Mijn kabeltje is vandaag binnengekomen en hij werkt goed!
Zoals in het andere topic al gezegd wilde ik emergency breaking lights activeren maar die stonden al aangevinkt in VCDS zag ik. Iemand een idee wat er nog meer aangepast moet worden daarvoor? Of vanaf welke snelheid de mod werkt?
Hier staat wat info over de emergency brake flashing light
http://www.uk-polos.net/viewtopic.php?t=67136
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.