Iets goedkoper? Schrok anders van de prijs.
Ik ben benieuwd. Hou alles altijd al bij dus als er verschil is moet ik dat merken.
Ein-de-lijk een AP schroefset besteld! Wordt over 2 weken geplaatst
Zou je dan een foto willen plaatsen! En je ervaring willen delen over het rij comfort?
Polo 1.6 TDI Highline
Dan toch maar in het buitenland tanken ... daar scheelt het meerIets goedkoper? Schrok anders van de prijs.
Ik ben benieuwd. Hou alles altijd al bij dus als er verschil is moet ik dat merken.
Oke, ligt dus niet aan mij.Idd, in België is de E10 alvast duurder dan de 'oude' 95.
België is toch buitenland.Dan toch maar in het buitenland tanken ... daar scheelt het meer
Goeie keuze, ik rij er al een aantal jaar mee rond, niks mis mee.Ein-de-lijk een AP schroefset besteld! Wordt over 2 weken geplaatst
Goeie keuze, ik rij er al een aantal jaar mee rond, niks mis mee.
over onnodig het milieu belasten gesproken...Gewoon lekker de auto een kwatertje laten draaien terwijl de buren aan het krabben zijn. Kan je weg rijden in een enigszins warme auto.
Helemaal mee eens!over onnodig het milieu belasten gesproken...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.