@VWAlexander ik heb het kastje al in 2014 laten inbouwen. Ik heb even een foto van de rekening gemaakt, hopelijk blijven de marters dan weg bij je Polo!
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 135pk
Is dat shock en geluid in één? Weet je toevallig nog het merk van dat kastje?@VWAlexander ik heb het kastje al in 2014 laten inbouwen. Ik heb even een foto van de rekening gemaakt, hopelijk blijven de marters dan weg bij je Polo!
Ja dit is shock en geluid ineen! Ik weet niet of er een merk op staat. Als ik morgen tijd heb zal ik even onder de motorkap kijken.Is dat shock en geluid in één? Weet je toevallig nog het merk van dat kastje?
Stond op het punt een geluid en shock module los kopen, maar als het beide in 1 kan is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Rubberen matten setje gekocht voor voorin. Blijven de originele matten mooi schoon met dit weer.
Rubberen afdichting voor de antennevoet. Die van mij is kapot.Euhmm.. help mij/ons is verder. Wat is dit @Ruud9N ? Haha
Dit :
Iets goedkoper per liter, afname van vermogen, toename in verbruik dus per definitie geen winst mee te behalen.Euro95 E10, ben benieuwd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.