Mee eens, de Pioneer units zijn ook niet zo mijn smaak, het sluit ook totaal niet aan bij de rest van de ergonomie van het interieur.
Zelf heb ik ook nog naar een RCD510 gekeken, maar de feature van Apple Carplay gaf toch de doorslaggevende factor om deze te bestellen.
Hoe het verder zit met een Spotify abonnement en een recentere iPhone durf ik geen uitspraak over te doen. Eventueel kan ik intern even wat regelen met een andere telefoon, maar dit is even onder voorbehoud! Ik laat het je in ieder geval zo spoedig mogelijk weten!
De bluetooth verbinding moet ik ook nog nalopen, ik heb niks met VCDS aangepast nog hierin, ook hier ga ik even induiken!
De iPhone moet inderdaad ten alle tijden verbonden zijn met de RCD330 om Apple Carplay te gebruiken, mijn iPhone heeft wat kuren met de kabel en de dock connector, dus soms verliest die de verbinding!
Ik heb mijn RCD330 van eBay gehaald. Netjes aan de verkoper gevraagd of hij de prijs zo laag mogelijk kon houden, dit vond hij geen probleem.
Één week (koekoek!) na de aankoop stond de typische oker gele doos bij thuiskomst al te wachten.
"
Declared value: $10.-" Netjes onder de €22,- gebleven dus, geen invoerrechten verschuldigd.