Graag gedaan. Let er wel op dat als je hem bij een dealer haalt, je vaak al in die milieuzone zit. Maar heb begrepen zolang je niet parkeert, je redelijk veilig bent dus wel rechtstreeks naar een dealer gaan. ze flitsen er niet op. Prijs scheelt echt de helft met als je hem in Nederland besteld. Kosten waren € 6,50.Bedankt voor de tip.... moet er dinsdag naar toe en heb dit nog niet!!! Thanks!!
Graag gedaan. Let er wel op dat als je hem bij een dealer haalt, je vaak al in die milieuzone zit. Maar heb begrepen zolang je niet parkeert, je redelijk veilig bent dus wel rechtstreeks naar een dealer gaan. ze flitsen er niet op. Prijs scheelt echt de helft met als je hem in Nederland besteld. Kosten waren € 6,50.
Als je trouwens alleen op de snelwegen blijft dan heb je hem niet nodig.
Of een lokaal pompstation in Duitsland, een autobedrijfje etc. etc. Ik doe het zelf altijd via de site die hierboven al genoemd wordt, scheelt moeite enzo.Bij de anwb kan je ze ook halen dacht ik
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dan komt het goed. De door jullie genoemde website of de ANWB duurt te lang. Heb hem dinsdag al nodig!Of een lokaal pompstation in Duitsland, een autobedrijfje etc. etc. Ik doe het zelf altijd via de site die hierboven al genoemd wordt, scheelt moeite enzo.
Das aan de prijs voor een groene sticker, of bedoel je een milieustickertoen ik van de zomer in stutgart was ben ik langs een auto garage gegaan en daar een groene sticker gekocht koste 6 euro
Groene stickers kosten in Zwitserland ongeveer 40 euro per jaar.
Je moet niet naar een dealer maar ik heb dat wel gedaan. Wist zo snel ook niet waar ik hem anders kon halen.Heb hem wel nodig, moet in de binnenstad zijn. Waarom moet je naar een dealer? Heb begrepen dat je ze ook bij een tankstation kan halen.
Prijs is geen probleem, ben voor mijn werkgever onderweg dus die betaald.
Mijn kenteken hebben ze via een labelwriter uitgeprint en erop geplakt.Ik heb hem gewoon bij milieusticker.shop besteld voor 12,50. Geen gedoe. Voor die eenmalige uitgave ga ik niet moeilijk doen over een paar biertjes extra. En je krijgt fatsoenlijk geprint kenteken erop, als je hem in Duitsland zelf haalt willen ze het er nog wel eens zelf met stift op schrijven.
Dat valt wel wat mee. Merk geen verschil. Intercooler zelf is niet echt afgedekt. Het is meer de radiator.135pk en een half afgedekte intercooler
Ja behoorlijk. Wel fijn op die donkere weggetjes.Best een bak met licht
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.