volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
Blitzzz ...
Haha, iets met defecte adapters enzo.. Dit is niet zoals het hoort.lijkt het nu zo of knippert het knipperlicht in de nieuwe lampen op zn amerikaans? ziet er heel netjes uit!
Succes ben benieuwd naar het eindresultaat !Us even kijken of de wintervelgen een kleurtje kunnen gebruiken.
Zitten nu inderdaad 5 lagen op.Doe wel minimaal 5 lagen, heeft bij mij 2,5 jaar probleemloos volgehouden, het hele jaar door.
Is dat nou plastidip?
Nieuw luchtfilter, in het boekje staat vervangen bij 90,000 km maar dat vindt ik wel erg lang, dus vandaag de WRC verwend met een nieuw schoon luchtfilter.
Vorige week wintersetje gekocht [emoji1303] weet iemand een goeie site om naafdoppen te kopen met volkswagen logo?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We hebben dezelfde, mooie wielen !
Ziet er goed uit! Waar heb je die naafdoppen vandaan ?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze zaten er bij aanschaf al op... even de diameter opmeten en bestellen op aliexpres ...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.