Ging het toevallig om een reservewiel subwoofer van helix?
Want dan weet ik wat ik moet doen over een tijdje als ik er tegenaan loop.
Oké, wist niet dat Pioneer ook Wolters hebben voor in het reservewiel compartiment.
Ik zit nog te twijfelen of ik het wiel opgeven aangezien ik een probleem anders heb als ik ergens lek sta.
Maar dat er iets moet gebeuren is duidelijk.
Ook wil ik graag van de zomer de huidige speakers vervangen voor andere.
Maar voor wat weet ik niet aangezien ik het eigenlijk graag origineel houd.
De rockford fosgate periode ben ik inmiddels wel voorbij, al was dat een mooie tijd.
Apk vandaag! Vlekkeloos erdoorheen, toch fijn als er 240k op staat
Hij kon hem afkeuren omdat mijn hoogteregeling van m'n xenon niet werkte. Klopt.. Later ingebouwd en hoogte regeling niks mee gedaan, alleen afgeplakt op unit zelf.
Blijkt dat ik de knop in het dashboard moet verwijderen. Wil daar natuurlijk geen gat hebben..
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Hoeveel wil je ervoor hebben?Het is eigenlijk wel bizar dat je door de keuring komt idd maar zo zijn de regels. Gewoon ff losklikken en dan achter je dash hangen.
Mocht je zo'n dimmer zonder hoogteregeling zoeken, ik heb er wel eentje. Ze zijn allemaal plug en play
Het is eigenlijk wel bizar dat je door de keuring komt idd maar zo zijn de regels. Gewoon ff losklikken en dan achter je dash hangen.
Mocht je zo'n dimmer zonder hoogteregeling zoeken, ik heb er wel eentje. Ze zijn allemaal plug en play
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.