4 zomerbanden voor de 17inch set
Michelin primacy 3
Michelin primacy 3
De dame kreeg ik er helaas niet bij.
Ik vind dat dit ook hier thuishoort.
Heb vandaag een ULTIMATE SPEED® Hydraulische krik gekocht bij de Lidl. Slechts € 24,99.
Heb hem ook alleen maar nodig om 2x per jaar mijn banden te wisselen dus kan hem nu al snel gebruiken.
Zal héél wat beter werken dan mijn autokrik.
De dame kreeg ik er helaas niet bij.
Productbeschrijving
Materiaal: Staal.
- Robuuste en stabiele, stalen hydraulische krik met handige draaggreep en afneembare hefstang.
- Om voertuigen op een gemakkelijke manier te heffen en neer te laten.
- Draagvermogen tot 2000 kg.
- De krik is gemakkelijk te verplaatsen door de wieltjes.
Afmetingen: 47,1 x 18,9 x 13,5 cm.
Hefhoogte: 135-342 mm.
Hefhoogte met adapter: 150-357 mm.
Gewicht: 9,5 kg.
Toebehoren: Adapter. (hoe dit werkt moet ik nog uitzoeken)
Ook even besteld, bedankt voor de link! Ik zoek ook nog een goede niet te prijzige momentsleutel, als je wat vind houd ik mij aanbevolen.Dank jullie. Goed te weten dat ik geen miskoop heb gedaan.
Nu alleen nog wachten tot de momentsleutel in de aanbieding is.
Hoeveel Nm moeten de wielbouten ook alweer hebben?
ik zou even Datona in de gaten houden, je vooral aanmelden op de nieuwsbrief.. vaak hele scherpe kortingen !Dank jullie. Goed te weten dat ik geen miskoop heb gedaan.
Nu alleen nog wachten tot de momentsleutel in de aanbieding is.
Hoeveel Nm moeten de wielbouten ook alweer hebben?
Datona.nl , stuur maar een apje als je meer info wilt en anders tot volgende week op de NurburgringOok even besteld, bedankt voor de link! Ik zoek ook nog een goede niet te prijzige momentsleutel, als je wat vind houd ik mij aanbevolen.
Thanks! Yea tot volgende weekDatona.nl , stuur maar een apje als je meer info wilt en anders tot volgende week op de Nurburgring
Zie hier onder.Ik zoek ook nog een goede niet te prijzige momentsleutel, als je wat vind houd ik mij aanbevolen.
Net gezien in de folder van 11 maart 2018 t/m 2 april 2018 van Cranenbroek € 15,95.Heb een aantal jaren geleden een momentsleutel gekocht bij cranenbroek in schijndel.
Ervaring met dat merk?Zie hier onder.
Net gezien in de folder van 11 maart 2018 t/m 2 april 2018 van Cranenbroek € 15,95.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.