Foto??))))))Ik zal vanavond een foto posten.
Maar het is in ieder geval MF stuur met knoppen aan de linkerzijde.
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Foto??))))))Ik zal vanavond een foto posten.
Maar het is in ieder geval MF stuur met knoppen aan de linkerzijde.
zoo mooi stuurtje hoor. lijkt wel ongebruikt! Heb je er wel een airbag bij? die is niet bruikbaar van je oude stuur.
4 veren. En moeilijk vindbaar. Betaalbaar vindbaar. Reken op een minimum prijs van 150 euro. Meeste gebruiken de airbag zelf voor gti rline gtd ect. stuur. Maar super.
Dat is jammer! Hebben dat ook gehad bij onze polo, en ook de 315 eruit, en nogsteeds niks van de verzekering gehoord...
Ja en de voorkant het zelfde als de airbag die je nu hebt
Schaaf je de deur niet over dat beschermslot aan de binnenkant der mee? [emoji56] ik twijfel al een tijdje om het te bestellen..Opleuken van de Reef Blue
Van de week ingebroken in mn auto en de RNS 315 eruit gestolen, vandaag de 510 gekocht
Nu even rondkijken om de aux aansluiting te fixen!
Vandaag de airbag aangeschaft...
zo dat heb je snel gefixt.... 150-200 euro?. nu nog inbouwen... daar al een adresje voor. of ga je het zelf doen?Vandaag de airbag aangeschaft...
zo dat heb je snel gefixt.... 150-200 euro?. nu nog inbouwen... daar al een adresje voor. of ga je het zelf doen?
geen probleem past primaSchaaf je de deur niet over dat beschermslot aan de binnenkant der mee? [emoji56] ik twijfel al een tijdje om het te bestellen..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.