Gisteravond een R-line voorbumper aangeschaft en een R-line kofferbak spoilert.
Fotos?
Mischien gelijk een “ how to” hoe je de oude bumper demonteert en de nieuwe R-Line bumpert monteert?
VW
Polo 6C/Golf 7
TSI Engine
Gisteravond een R-line voorbumper aangeschaft en een R-line kofferbak spoilert.
Een amarok teller aangeschaft.
Nu nog een stuur en dan is het bijna af.
Gister een GTI achterklep incl. spoiler gehaald
indd er blijven verbeteringen maar hoever moet je gaan.... mijn auto nu kan ik bijna 2 poloos kopen))))))het is nooit bijna af
We zien graag fotoos van het resultaat ))))) ps doet jou bt module het in jou mfa+¿Een amarok teller aangeschaft.
Nu nog een stuur en dan is het bijna af.
Heb ik ook nodig! Heb je zelf een spuitbus gekocht om aan te vullen of laten bijvullen door een garage?R134a vloeistof voor mijn airco!
We zien graag fotoos van het resultaat ))))) ps doet jou bt module het in jou mfa+¿
indd er blijven verbeteringen maar hoever moet je gaan.... mijn auto nu kan ik bijna 2 poloos kopen))))))
mits de correcte antennes erin zitten, de hele klep overzetten Heeft ook getint glas erin, super strak.En nu de spoiler van de klep afhalen of alles monteren?
Hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag?Hele airco systeem laten leeghalen door een VW dealer en opnieuw laten vullen met R134a, fluor en olie.
Dat zou ik wel kunnen doen. Het moet allemaal nog even naar de spuiter. Ik kom er op terug!Fotos?
Mischien gelijk een “ how to” hoe je de oude bumper demonteert en de nieuwe R-Line bumpert monteert?
Hoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag?
We zien graag fotoos van het resultaat ))))) ps doet jou bt module het in jou mfa+¿
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.