Bestaat niet oem, ik heb full led, deze zijn van de 6r alleen is het binnenwerk leeggehaald en met leds gevuld.
Die GTI 6c achterlichten ga ik ook nog eens plaatsen!!
Ik heb een nieuw knopje voor me armsteun gekocht en nieuwe led lampjes voor me kenteken(me huidige knippert)
Bij de dealer kan je die bestellen.
Ik heb het gedaan via aliexpress
ik vandaag 109 euroHoeveel was je daarvoor kwijt als ik vragen mag?
Waarom twijfelen over zó een goedkoop onderdeel? Als ik er echt last van zou hebben en geen 2 weken kan wachten zou ik gewoon naar de dealer gaan.Zit toch echt te twijfelen... Of inderdaad via Ali, of via de dealer... de mijne is ook al een tijdje kapot... maar vind t best irritant.
Ik heb er ook nog 3 van die op voorraad liggen van Ali. Bij mij is dat ding al 3x kapot gegaan of eruit gesprongen waarna ik hem niet meer kon vinden
Niks, ik doe dat ding nauwelijks open. Maar als ik het open doe dan springt ie los of breekt zo een pootje af. Ohja en die veertjes ben ik dan sowieso altijd kwijtWat spook jij dan uit met je armsteun (3xkapot)
Niks, ik doe dat ding nauwelijks open. Maar als ik het open doe dan springt ie los of breekt zo een pootje af. Ohja en die veertjes ben ik dan sowieso altijd kwijt
die dingen zijn helemaal ruck hahaIk had het toen ik er op leunde, ik hoorde een kraakje.
Deed hem open en weg veertjes...
Een afspraak bij de enige echte 'DSG-Dokter' TVS Engineering in Varsseveld! naar 185k kilometer ff een checkup laten doen hoe de 'DSG-bak' erbij hangt..
Zou je mij een pb kunnen doen met jou ervaring als je er bent geweest? Ik sta ook op het punt om langs te gaan voor de mijne!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.