Hier ook ! Pas binnen gehad. Mooie aanbieding wel. Zodra de Polo terug is van de spuiter er meteen onder zetten.Orgineel uitlaatsierstuk 6R0071910 bij vd Udenhout aanbieding
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI
Hier ook ! Pas binnen gehad. Mooie aanbieding wel. Zodra de Polo terug is van de spuiter er meteen onder zetten.Orgineel uitlaatsierstuk 6R0071910 bij vd Udenhout aanbieding
Ik krijg hem morgen binnen, ben benieuwdHier ook ! Pas binnen gehad. Mooie aanbieding wel. Zodra de Polo terug is van de spuiter er meteen onder zetten.
Natuurlijk, zal het wel laten weten!
Bedankt,dus alleen led lampje zonder armatuur is al goedInterieur verlichting is geen canbus. Dus je kan er alles in stoppen wat je wilt. Ik heb voor de probeer een nieuw lampje voor de achterbak besteld. Dat is gehele armateur zal ik maar zeggen met ingebouwde smd leds. Via aliexpres. Je kan natuurljk ook een setje vervangings ledjes bestellen.
ssd? geheugenkaartje?Mag ook openbaar, onder andere ik ben wel benieuwd naar de dsg en hoe die erbij staat na een tijdje.
Wat heb ik gekocht vandaag, een ssd voor mijn rns
dus je hebt een nieuwe harde schijf in je 510 gestopt?nee ssd harde schijf voor echt erin.
aha ok.nee nog niet ik heb hem nu binnen, en ga er van de week als ik tijd heb aan beginnen.
en helaas is het niet even de schijf erin en klaar.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.