Haha Alie, daar is alles te krijgen
Volkswagen
Golf GTI ED35
2.0TSI
Haha Alie, daar is alles te krijgen
ik heb evt ook een adres in voorburg voor jou ,mocht het niet lukken
Bij het inbouwen van nieuwe speakers had ik een airbag sensor losgehaald. Dus storing natuurlijk.
Dus bovenstaande scanner besteld.
Werkt prima voor simpele codes lezen en eventueel wissen [emoji106]
hij heeft voor mij alles wat mogelijk is ingesteld ,van needlesweep autolock enz enzSuper Frans, ga ik zeker onthouden!
Ik weet je nu ook te vindenOké top,
Mocht je wat nodig hebben, weet je me te vinden.
Das i's heel even leuk! Heb het nu een week en me bureniet zeuren al ))))Ik geloof dat ik het meeste wel aan heb. Maar ik wil misschien nog een alarm piepje bij het ontgrendelen en vergrendelen.
Dank je wel alvast voor het aanbod!
Ik heb het ook aan laten zetten , maar wil hier graag vanaf, irriteert mij zelf ookDas i's heel even leuk! Heb het nu een week en me bureniet zeuren al ))))
Was het maar een piepHaha. Duidelijk. Dan laat ik die piep lekker achterwegen
als mensen bij je auto staan schrikken ze gewoon. het is wel grappig voor een x. maar ook als jeje auto snachts pakt. herrie.)))))Was het maar een piep
ja maar dit is geen alarm piep. dit zijn auto's zonder alarm. maar de klakson gaat af wanneer je de deur vergrendeld of ontgredeld. of bedoel je dat ook? dan is het wel intressant om de volume iets te verlagen!Via VCDS heb je 2 volume opties voor het alarmpiepje, ik heb de lage in laten stellen en ervaar het niet als storend.
ben ook wel benieuwd ,of je de claxon bedoelja maar dit is geen alarm piep. dit zijn auto's zonder alarm. maar de klakson gaat af wanneer je de deur vergrendeld of ontgredeld. of bedoel je dat ook? dan is het wel intressant om de volume iets te verlagen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.