Ziet er goed uit! Ik zoek ook nog zoiets dergelijks. Waar zijn ze te krijgen en hoe is de bevestiging?Een simpele doch zeer effectieve manier om je zonnebril op te bergen, aangezien ik geen vakje in mijn hemel heb (wat ik toch wel erg mis)
Ziet er goed uit! Ik zoek ook nog zoiets dergelijks. Waar zijn ze te krijgen en hoe is de bevestiging?
Bedankt voor je reactie, maar via de link kom ik bij een brillenhouder die je vastklemt aan de zonneklep. Daar heb ik geen goede ervaringen mee. Ik kijk nog wel even verder op die site.Deze kan je hier bestellen. Je haalt de handgreep van de hemel los door aan beide kanten de clipjes met twee schroevendraaiers bij elkaar te drukken. Dan neem je het doosje, en deze schroef je met het bijgeleverde materiaal in de plaats waar die clipjes vast zaten. That's all
Bedankt voor je reactie, maar via de link kom ik bij een brillenhouder die je vastklemt aan de zonneklep. Daar heb ik geen goede ervaringen mee. Ik kijk nog wel even verder op die site.
Why?Gisteren een armsteun verhoging gekocht voor in m’n Polo. Heb de 2cm besteld, hoop dat dit voldoende is.
Ik vind m iets te laag, mag wel een klein stukje hoger.
Ik vind m iets te laag, mag wel een klein stukje hoger.
Bij mij moet iedereen altijd juist de hoogte in. Mijn stoel staat altijd al op de bodem.meeste mensen die een rondje rijden pompen die stoel 3 standjes lager
Strak! Linkje?
Bij mij moet iedereen altijd juist de hoogte in. Mijn stoel staat altijd al op de bodem.
Gekocht heb ik niets maar heb wel weer een knop om mijn rugleuning te verstellen. Vond toevallig een sloop Polo 9N waar ik hem vanaf mocht halen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.