Mijn zithouding is apart. Dichtbij de pedalen, rugleuning naar achter, stuur naar mij en naar onder 1,65 zegt dan ook wel weer wat. Was altijd leuk in de autobranche als mijn collega van 2 meter in wilde stappenNou, als ik de hoogte van mijn stoel moest aanpassen aan de snelheid van mijn wagen dan zou ik hem in de hoogste stand moeten zetten.
Nee, ik ben bijna 2 meter lang dus heb die ruimte gewoon nodig.
Mijn zithouding is apart. Dichtbij de pedalen, rugleuning naar achter, stuur naar mij en naar onder 1,65 zegt dan ook wel weer wat. Was altijd leuk in de autobranche als mijn collega van 2 meter in wilde stappen
Ik heb nog een originele set te koop voor 6r.Had een bumper grille set gekocht om die hoogglans zwart te maken, helaas imitatie met bagger pasvorm, dus retour gestuurd. Voor de diegene die ook zoekt, niet de set van mistlampen.nl bestellen dus.....
Thnx maar dat past net zo slecht als die imitatieset, dan niet slechter hahaha ( ander model)Ik heb nog een originele set te koop voor 6r.
Ga je geen spijt van hebbeneen afspraak om de midden demper te verwijderen hehe
dat gaat je positief verassen : - )een afspraak om de midden demper te verwijderen hehe
Foto!velgen
foto's volgen!Foto!
700 euro voor een grote beurt?Pablo staat bij de dealer, grote beurt, airo beurt en zijn eerste APK! toch weer 700 euries .. Hoop geld
Maar, dan is die weer helemaal ready voor een dikke roadtrip : - ) zat te plannen voor de noordkaap, om naar 3 jaar op rij naar hetzelfde land te gaan.. neuh..
Heb nu een 3cil polo AW als leen auto. nou, ja. het is een auto
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.