Top banden gel!
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
Top banden gel!
Werken perfect, ben er heel tevreden mee!Hoe zijn ze ??? Krijg je de afdek rubber er weer goed op ??
Is welWerken perfect, ben er heel tevreden mee!
Als je ze erin wil plaatsen, moet je het lampje even uit het 'ringetje' trekken/het 'ringetje' van het lampje trekken. Je hebt dan het ringetje los in de hand en deze zet je vast met de zekering. Daarna schuif je het lampje weer door het ringetje en zit ie goed vast. Als je dat niet doet past het allemaal niet/gaat de zekering niet meer dicht.
Kabeltje en canbus kastje kan je in de loze ruimte kwijt, dus dekseltje gaat er gewoon weer goed op
Ja zeker, alles compleet. Ook geen storing. Je moet de goudkleurige nemen (die zijn canbus). Ik heb H4 en H8 met 6000K, ze hebben verschillende fittingen.Is wel
Alles compleet bij die set ? Heb je linkje toevallig ??
Gekocht bij de Action?
En moet je door geven welke aansluiting je moet hebben ??Ja zeker, alles compleet. Ook geen storing. Je moet de goudkleurige nemen (die zijn canbus). Ik heb H4 en H8 met 6000K, ze hebben verschillende fittingen.
Had veel goede dingen gelezen over dit merk en ondanks dat ze van Ali zijn, had ik ze binnen twee weken al.
#Aliexpress € 6,54 47%OFF | Hlxg Mini Canbus Lampada H4 H7 Led Auto Koplamp 10000LM 4300K 6000K 8000K Lamp H1 9005 HB3 9006 HB4 H8 H9 H11 Mistlichten Bollen
Hlxg Mini Canbus Lampada H4 H7 Led Auto Koplamp 30000lm 6000K 8000K Lamp H1 9005 Hb3 9006 Hb4 H8 H9 H11 Mistlampen Autolampen - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Die kan je gewoon zelf selecteren als je gaat bestellen.En moet je door geven welke aansluiting je moet hebben ??
Ik heb superleds van auxito, zitten nu 2 maanden in de auto. 0 problemen!Die kan je gewoon zelf selecteren als je gaat bestellen.
Dus je gaat naar 'selecteren' en dan staan daar alle fittingen die ze hebben. Dus eerst voeg je bijv. H4 aan je winkelmandje toe, dan H8 en dan ga je naar bestellen.
Klik even op de link die ik stuurde, dan wijst het zich vanzelf.
De oude Android 8.1 radio van @JayS gekocht.
Misschien morgen en anders volgende week heb ik tijd om hem in te bouwen. Ben benieuwd!
Ik heb zelf nog de First gen en het is echt een fijne apparaat om te hebben.OBDEleven Nextgen setje besteld ben benieuwd, de app ziet er wel goed uit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.