Deze even besteld:
Tijdrelais 12V Hella - 5HE996152131
Voor je rise on start?Deze even besteld:
Voor je rise on start?
Na aperVandaag nieuwe velgen en banden laten plaatsen, goede deal gescoord in de buurt en kon de oude velgen gelijk inruilen .
Bekijk bijlage 35358
Haha, het zijn mooie velgen! Wilde deze al langer hebben maar dit was de beste deal dus ik heb de kans gegrepen.Na aper
@EnigmaNL toevallig gisteravond exact dezelfde set verkocht...toeval?
Ben benieuwd.Leder lappen voor de deurpanelen zijn binnen. Zwart leder met rode stiksels. De stofgedeelte van de voordeurpaneleb ga ik wrappen in leder en de leder stuurhoes heb ik ook al ff liggen. Ik denk dat ik er vandaag mee ga beginnen
Deze passeerde op fb, stond er 2min op. Meteen omgereden, was al tijdje naar zo'n set opzoek en meeste gaan rond de 1000euro.@IbifaHo waar kom jij zulke setjes tegen ?
Ja klopt, maar heb nu led lampen en bevallen op zich goed, maar ze zijn stuk naar 3 maanden, en dus ga ik deze even proberen.Dit zal zeker een andere kleur licht geven, mooier witter. Maar het zijn wel gewoon halogeen lampjes.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.