Heb je toevallig ook een foto van de lampjes aan in je Polo?
Heb je toevallig ook een foto van de lampjes aan in je Polo?
Lekker dat ding een goede wasbeurt geven en met alcohol/ontvetter ontvet je het goed! Dan plakt het voor altijd. Zou t lekker doen als het zonnetje erop heeft gestaan, hecht beter.
Heb je een linkje? Ik wilde achter eigenlijk gaan spuiten, maar denk dat dit mooier wordt.
Thanks. Ik had ondertussen ook deze site gevonden. Hier hebben ze drie verschillende kleuren wit (pure white, oryx white pearl, candy white), misschien is een hiervan wel de juiste kleur voor je (zag in het andere topic dat de kleur misschien net niet goed is).
Thanks. Ik had ondertussen ook deze site gevonden. Hier hebben ze drie verschillende kleuren wit (pure white, oryx white pearl, candy white), misschien is een hiervan wel de juiste kleur voor je (zag in het andere topic dat de kleur misschien net niet goed is).
SpuitennnnDeze had ik inderdaad al doorgestuurd gekregen. Alleen dan betaal je meer dan 20 euro voor een lapje vinyl.. Ik ga nog even speuren of ik het dichter bij kan krijgen
200£ inc vat , duur geintje voor een buis met filter... of niet?Vandaag toch besloten om van ForgeMotorSport één:
Dump Valve for the 1.2 and 1.4 TSI Engine 2015-on - FMDV1
Induction Kit for the 1.2/1.4 TSI 2015 Onwards - FMINDK2
Te bestellen voor m'n polo 1.2tsi ben zeer benieuwd naar de set
Zat eerst te kijken naar alleen de dump valve van forge en dan een k&n filter maar die zijn ook redelijk prijzig en kreeg nu extra korting dus vond het het overwegen waard200£ inc vat , duur geintje voor een buis met filter... of niet?
Een 'New Car Smell Air-Refresher'. Dit is geen standaard luchtverfrisser zoals eentje die je aan je ventilatie hangt.
Deze zit in een bus. Je zet deze in het midden van de auto, drukt hem aan, en begint in de lucht te spuiten met nevel/gas. Airco en ventilatie op recirculatiestand en allerhardst. De geur zou zo ook in het gehele airco systeem terecht komen om ook daar nare geuren te verwijderen.
Zou zo'n 10 min. duren dit proces, daarna auto laten luchten en de auto ruikt als nieuw.
Ben benieuwd!
Kosten ze bij de dealer ook niet maar een paar cent p/stuk?Slotbouten voor je velgen zijn in de aanbieding. 10 eu goedkoper.
Sluiting webshop | Volkswagen.nl
Onze webshop is gesloten. Maar niet getreurd. Je kunt altijd nog terecht bij jouw lokale dealer. Lees hier meer informatie.shop.volkswagen.nl
Dan wil je daar nog vw caps bij voor je overige bouten die er hetzelfde uitzien.
€ 4,01 22%OFF | Leepee 17Mm Auto Hub Schroef Cover Socket 20Pcs Speciale Auto Wiel Moer Caps Bolt Velgen Voor Volkswagen Bora sagitar Magotan Passat
4.58US $ 22% OFF|LEEPEE 20Pcs Auto Hub Screw Cover Socket for Volkswagen Bora Sagitar Magotan Passat 17mm Special Car Wheel Nut Caps Bolt Rims|Nuts & Bolts| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Een 'New Car Smell Air-Refresher'. Dit is geen standaard luchtverfrisser zoals eentje die je aan je ventilatie hangt.
Deze zit in een bus. Je zet deze in het midden van de auto, drukt hem aan, en begint in de lucht te spuiten met nevel/gas. Airco en ventilatie op recirculatiestand en allerhardst. De geur zou zo ook in het gehele airco systeem terecht komen om ook daar nare geuren te verwijderen.
Zou zo'n 10 min. duren dit proces, daarna auto laten luchten en de auto ruikt als nieuw.
Ben benieuwd!
Nee 17 eu en dat is via Amazon zelfs.Kosten ze bij de dealer ook niet maar een paar cent p/stuk?
Ah van Meguiar's? Werkt leuk, eerste 2 weken ongeveer. Daarna is de geur eigenlijk ver weggetrokken. Wat voor 'reinigende' werking het nou écht heeft vond ik altijd lastig te beoordelen.
bedoelde die plastic kapjes, die kon ik vorig jaar nog los kopen.Nee 17 eu en dat is via Amazon zelfs.
Ja daar heb ik het ook overbedoelde die plastic kapjes, die kon ik vorig jaar nog los kopen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.