wat apart zeg! voor €17 zou ik ze ook goedkoper halen bij ali als ze het veranderd hebbenJa daar heb ik het ook over
wat apart zeg! voor €17 zou ik ze ook goedkoper halen bij ali als ze het veranderd hebbenJa daar heb ik het ook over
Ja die! Nog niet gebruikt overigens. Wil dat pas echt doen als ik een nare geur in de auto heb. Heb verder ook car parfum gekocht van thecarparfum, een proefsetje met verschillende geuren. Spray ik op de matten voor, circulatie stand aan, en er komt ook een lekkere geur uit de ventilatie de dag erna. Geuren zijn altijd tijdelijk, je went ook aan de geur, soms afwisselen met een net wat andere geur kan dus geen kwaad.
Verder las ik dat je met een Ozon generator pas echt nare geuren kunt elimineren en schimmels etc. kunt doden in de airco, interieur etc. Zo'n ding kost rond de 100 euro geloof ik.
Jup, vond nogal prijzig. En bij dealer betaal je vast nog meer.wat apart zeg! voor €17 zou ik ze ook goedkoper halen bij ali als ze het veranderd hebben
Maar je auto is nog gloedje nieuw toch? Of ruikt hij al helemaal naar het zweet van al het coden dat je doet?
Onze auto is nu net iets ouder dan een jaar, maar ruik nog steeds het nieuwige van toen we hem ophaalden
Netjes!RCD vervangen door RNS 310. Ziet er weer een stukje gelikter uit.
Wel jammer dat hier geen flitspalen op te installeren zijn...
De volgende ingreep wordt een middenarmsteun. Die mis ik toch wel. Ik zou het liefst een OEM armsteun willen hebben. Maar het monteren is nogal een klus, zo zag ik op de how-to...Op Cargoods zag ik een model dat er vrijwel hetzelfde uitziet als origineel (alleen de voet lijkt er wat anders uit te zien, maar die zit toch verstopt tussen de stoelen). Een stuk goedkoper en zou eenvoudig te monteren zijn. Iemand ervaringen daarmee?
Ziet er netjes uit! Mag ik vraag waar je de RNS 310 aangeschaft hebt? Ik zelf opzoek naar een RNS 510 met bluetooth verbinding.RCD vervangen door RNS 310. Ziet er weer een stukje gelikter uit.
Wel jammer dat hier geen flitspalen op te installeren zijn...
De volgende ingreep wordt een middenarmsteun. Die mis ik toch wel. Ik zou het liefst een OEM armsteun willen hebben. Maar het monteren is nogal een klus, zo zag ik op de how-to...Op Cargoods zag ik een model dat er vrijwel hetzelfde uitziet als origineel (alleen de voet lijkt er wat anders uit te zien, maar die zit toch verstopt tussen de stoelen). Een stuk goedkoper en zou eenvoudig te monteren zijn. Iemand ervaringen daarmee?
RNS 510 met bluetooth
Haha oeps.. Dat zou goed kunnen, ik was ook al heel lang aan het zoeken zonder resultaat.Volgens mij kan je dan lang zoeken. Dacht dat een RNS 510 nooit uitgebracht is met ingebouwde Bluetooth module. Je kan voor een imitatie RNS 510 gaan, of voor een RNS 315 met ingebouwde Bluetooth module.
Klopt helemaal. Wel met een losse BT module die onder de passagiersstoel gemonteerd kan worden.Volgens mij kan je dan lang zoeken. Dacht dat een RNS 510 nooit uitgebracht is met ingebouwde Bluetooth module. Je kan voor een imitatie RNS 510 gaan, of voor een RNS 315 met ingebouwde Bluetooth module.
Hehe, ja dat gaat hem niet wordenHaha oeps.. Dat zou goed kunnen, ik was ook al heel lang aan het zoeken zonder resultaat.
Easy!Dynamische knipperlichten voor in mijn spiegels zijn binnen.
Nu nog de moed verzamelen om dit zelf te gaan verwisselen.
Kan je een foto met ons delen wanneer je ze verwisselt hebt?Dynamische knipperlichten voor in mijn spiegels zijn binnen.
Nu nog de moed verzamelen om dit zelf te gaan verwisselen.
Easy!
Kan je een foto met ons delen wanneer je ze verwisselt hebt?
En waar heb je ze aangeschaft?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.