Marco71
Bekend lid
Misschien ben je dit jaar niet zo lief geweest of moest dat alleen bij sinterklaasHier heeft hij niets achter gelaten, heeft zelfs z'n melk en koekjes laten staan.
Zal wel overvallen zijn in Rotterdam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ben je dit jaar niet zo lief geweest of moest dat alleen bij sinterklaasHier heeft hij niets achter gelaten, heeft zelfs z'n melk en koekjes laten staan.
Zal wel overvallen zijn in Rotterdam.
Dat doe je goed! Eerst de onderdelen, dan de Polo.Lees net dat ik dus bij crosspoloTSI moet zijn voor de juiste adapter
On topic:
In principe overeengekomen met thuggie om zijn AP schroefset over te nemen. Het belangrijkste mist nog: zelf een 6R voor de deur, maar daar gaan we in 2015 mee bezig. Eerst maar van alles vast bij elkaar zoeken
Dat doe je goed! Eerst de onderdelen, dan de Polo.
Zal ik alvast je VAGCOM instellingen aanpassen...?
Lees net dat ik dus bij crosspoloTSI moet zijn voor de juiste adapter
On topic:
In principe overeengekomen met thuggie om zijn AP schroefset over te nemen. Het belangrijkste mist nog: zelf een 6R voor de deur, maar daar gaan we in 2015 mee bezig. Eerst maar van alles vast bij elkaar zoeken
Als jij me kan helpen aan zo'n "goede" adapter, dan wel denk ikHmmm werd ik geroepen [emoji12]
No problem, stuur maar een PB tje met je gsm dan whatsappen we effe.Als jij me kan helpen aan zo'n "goede" adapter, dan wel denk ik
Welke dealer?Hoi,
Setje VW bandentassen gekocht . In de aanbieding bij de dealer en nog extra 10% korting 17,96 euro
Vwpolodriver
Hoi Ruud9n,
Klopt, maar velgjes mooi met iron x schoongemaakt en voorzien van een laagje Colinite 845.
Schoon in de tas op de zolder . Tilt ook makkelijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.