Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je deze gekocht !!!!
Een nieuwe 6c schakelaar ! Een kleine detail!
Sent from my iPhone using Tapatalk
38 euro bij de dealerWaar heb je deze gekocht !!!!
Ik heb er ook 2 setjes tegenaan gegooid, ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Stuk meer licht en niet meer zo geel. Ooit ook nog een keer de mistlampen en DRL vervangen, maar om nu in één keer 3 van die H7 setjes te halen ging me net iets te verVerblinden doet het niet, is gewoon 55 Watt en de koplampen zijn goed afgesteld.
En het staat zeker niet 'Sjonnie', dat doe ik m'n Polo niet aan.
Dank je wel ........Op bm onderdelen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kun je me het nummer geven .....Dank je wel ........
↑
Dank je wel ........
Kun je me het nummer geven .....
Volkswagen VW Polo Cross 6R Bj: 2013, TSI 1.2 77kw - 105 pk, Deep Black pearl
Samen met de mededeling: "de rekening volgt vanzelf" ?Vandaag de auto opgehaald met de mededeling 'egr koeler vervangen + software update'.
Nee, ik mocht meteen afrekenen.Samen met de mededeling: "de rekening volgt vanzelf" ?
Voor het vervangen van de EGR koeler moest je betalen ?Vandaag de auto opgehaald met de mededeling 'egr koeler vervangen + software update'.
Ja ik viel in de coulance regeling, kostte 'maar' €700Voor het vervangen van de EGR koeler moest je betalen ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.