De kleur 4300K is zeker wit, volgens mij zijn er al originele xenon lampen vanaf 4000K maar de meeste zijn rond 5000K dus white vision komt heel goed in de buurt
Foto[emoji12]Net dimlicht+grootlicht vervangen door Philips white vision. Het geeft een erg mooi wit licht en ze zijn volgens mij ook een stuk feller.
Deze hebben dezelfde kleur als de white vision 4300KAlleen jammer dat Philips geen H8 van white vision levert. Hierdoor toch kleurverschil met de mist/bochtverlichting
Vwpolodriver
Schijn ermee op een (bij voorkeur witte) muur en maak van de muur een foto, als je tegen de lampen in gaat fotograferen zie je bar weinigIk zal zo een foto-maken van het grootlicht aan de ene kant standaard en aan de andere kant de white vision (grootlicht omdat deze makkelijker te vervangen zijn dan dimlicht).
Dat was inderdaad het plan, anders zie je volgens mij alleen maar een vreselijk overbelichte vlek.Schijn ermee op een (bij voorkeur witte) muur en maak van de muur een foto, als je tegen de lampen in gaat fotograferen zie je bar weinig
vorige merk weet ik niet , bij Brezan gekocht.Ja denk ik wel Marcel
Van welk merk koop je ze dan?
vorige merk weet ik niet , bij Brezan gekocht.
nu via internet Bosch gekocht , hoop dat de beter zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.