Dat vind ik jammer want hoor er best goede dingen over.Ik heb die led ook in mijn BM zitten.. Vind het niks hoor want je merkt geen verschil als je hem aan zet..
Jij hoort het, maar ik heb het ervaren..Dat vind ik jammer want hoor er best goede dingen over.
Geheel offtopic, kan het zijn dat ik jou vorige week vrijdag rond kwart voor 3 in de omgeving Utrecht heb zien rijden?Goed bezig.. Binnenkort ga ik dit ook doen.. Zal wel na me vakantie periode worden dus rond eind maart zo
Hmm, nee dat was ik niet..Geheel offtopic, kan het zijn dat ik jou vorige week vrijdag rond kwart voor 3 in de omgeving Utrecht heb zien rijden?
Bij de 6C zijn overigens niet alleen de koplampen en groot licht h7, maar ook de mistlichten. Bochtverlichting is wel weer een andere soort lamp
En een vriend besteld die samen met mij de lampen gaat ombouwen.
my bad, maar mistlicht is zeker wel H7, ik bedoelde DRL is een andere soortGeheel offtopic, kan het zijn dat ik jou vorige week vrijdag rond kwart voor 3 in de omgeving Utrecht heb zien rijden?
Bij de 6C zijn overigens niet alleen de koplampen en groot licht h7, maar ook de mistlichten. Bochtverlichting is wel weer een andere soort lamp
Nou... Ik heb het in me handen gehad..my bad, maar mistlicht is zeker wel H7, ik bedoelde DRL is een andere soort
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.