Goed dat ik een zwarte auto nam, staat beter bij mijn brilDie bril past goed bij je GTI
Goed dat ik een zwarte auto nam, staat beter bij mijn brilDie bril past goed bij je GTI
Cool!! Ik heb bij @ciclo geïnformeerd of hij zo een adapter set plug en play kan maken voor de 6c achterlichtenNet even klein spul besteld...
- Stekkertjes voor xenon adapters
- Kabeltjes
- Connectors
- Stekkertjes voor 6C achterlichten retrofit
- Nieuwe soldeerbout
- Klein spul (condensatoren, diodes, schroefjes, popnagels, relaisjes) om weer te kunnen knutselen
Conrad weer blij
Da's niet zo heel lastig, gelukkigCool!! Ik heb bij @ciclo geïnformeerd of hij zo een adapter set plug en play kan maken voor de 6c achterlichten
Sent from my iPhone using Tapatalk
Als jij het wilt/kunt doen vind ik het ook goed hoor [emoji106]Da's niet zo heel lastig, gelukkig
Geen probleem, kan uiteraard ook. Ik maak er 2 voor mezelf, 2 erbij voor jou kan zo. PB maar even dan spreken we wat af.Als jij het wilt/kunt doen vind ik het ook goed hoor [emoji106]
Die zoek ik al een poosje.....
Ziet er goed uit! Ga ik ook maar eens naar op zoek. Veel plezier ermee!Setje montani (blue gt velgen) yes!!!
In wie z'n reet ga je die stoppen..?!
Nice je velgen !!
- Set Boavista velgen, nieuw gespoten in glanzend titaan; als zomerset te gebruiken.
Benieuwd hoe dat gaat staan bij Black Magic pareleffect
- Eibach/Bilstein B4 verlagingsset
- OEM dakdragers
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.