Platte kentekenplaten vervangen door luxe kentekenplaten.
Nice! Staat echt een stuk mooier, 't is alleen echt een drama met wassen (als je 'm niet door de wasstraat trekt althans)Platte kentekenplaten vervangen door luxe kentekenplaten.
Haal die van mij vrijdag opPlatte kentekenplaten vervangen door luxe kentekenplaten.
Waar had je xenon zitten wat afgekeurd is?Niks gekocht maar wel een betaald voor een grote beurt en apk. Xenon lampen afgekeurd nu rij ik met halogeen, xenon en led geen gezicht.
DimlichtWaar had je xenon zitten wat afgekeurd is?
Na keuring kun je meteen weer de xenon terug zetten tochDimlicht
Dat wilde ze wel maar ze moesten kabels knippen en veranderen of zoiets Ik heb volgens mij ook de weerstand nu thuis liggen, weet niet of dat goed is voor het groot licht (xenon) stadslicht (t10 led) en die led lamp die ik op de mistlamp plek hebNa keuring kun je meteen weer de xenon terug zetten toch
Die weerstand is waarschijnlijk alleen om geen foutmelding te krijgen van je led.Dat wilde ze wel maar ze moesten kabels knippen en veranderen of zoiets Ik heb volgens mij ook de weerstand nu thuis liggen, weet niet of dat goed is voor het groot licht (xenon) stadslicht (t10 led) en die led lamp die ik op de mistlamp plek heb
Er staat smart can-bus op, maar ik heb ook geen foutmelding nu.Die weerstand is waarschijnlijk alleen om geen foutmelding te krijgen van je led.
Erg mooi die luxe kentekenplaten. Geeft al direct een andere (luxe) uitstraling!Platte kentekenplaten vervangen door luxe kentekenplaten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.