R versie van tire valves binnengekregen
Bedankt voor de tip. wist niet dat er al een nieuwe was.Heb een externe USB 3.0 kaartlezer gekocht voor de auto. Jaja voor de auto. Heb de nieuwe nav.kaarten van Mei 2015 bijgewerkt voor de Discover Media
Dankjewel voor de tip ... had er ook nog niet op gelet.RNS 510?
Ik ook niet ...Bedankt voor de tip. wist niet dat er al een nieuwe was.
Ligt het nu aan mij of is de 2015 kaart ineens niet meer te downloaden?Heb een externe USB 3.0 kaartlezer gekocht voor de auto. Jaja voor de auto. Heb de nieuwe nav.kaarten van Mei 2015 bijgewerkt voor de Discover Media
Daar lijkt het inderdaad op. Vreemd! Maar je kan altijd zelf weer een reservekopie maken via het sd-kaartje toch? Ik bewaar zelf ook niet het archief-bestand.Ligt het nu aan mij of is de 2015 kaart ineens niet meer te downloaden?
Ik selecteer merk, type, jaartal en kom dan toch weer bij de november 2014 kaarten uit terwijl ik eerder de mei 2015 kaarten heb gezien en gedownload.
Na installatie bestanden verwijderd terwijl ik eigenlijk een reservekopie van het 7Z bestand had willen bewaren.
R versie van tire valves binnengekregen
Zouden mijn navigatie problemen dan met de mei versie te maken hebben? Ik lees op een ander forum van iemand die exact dezelfde problemen had, is er mee naar z'n dealer gegaan om z'n kaart nogmaals te laten updaten en ook die kon niet meer bij de mei 2015 versie. Wellicht update terug getrokken omwille van een of meerdere bugs?Daar lijkt het inderdaad op. Vreemd! Maar je kan altijd zelf weer een reservekopie maken via het sd-kaartje toch? Ik bewaar zelf ook niet het archief-bestand.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.