Ik heb hem wel geïnstalleerd maar verder nog niet mee genavigeerd.Voor wie wel met de 2015 kaarten rijden, al iemand (soortgelijke) problemen gehad?
Volkswagen
Polo 6C Highline
1.2 TSI 90 PK
Ik heb hem wel geïnstalleerd maar verder nog niet mee genavigeerd.Voor wie wel met de 2015 kaarten rijden, al iemand (soortgelijke) problemen gehad?
Ben ik ook nieuwsgierig naar. Leuke update.Wat heeft dat gekost als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Hoor graag je bevindingen zodra je hem gebruikt hebt.Ik heb hem wel geïnstalleerd maar verder nog niet mee genavigeerd.
Zal vanmiddag even naar huis navigerenHoor graag je bevindingen zodra je hem gebruikt hebt.
Dat valt mee, had duurder verwacht.
Vanmiddag gebruikt; geen problemen ondervonden.Hoor graag je bevindingen zodra je hem gebruikt hebt.
Top. Houden zo !!!Vanmiddag gebruikt; geen problemen ondervonden.
@Durban of iemand die het weet..
Kan je zo een Rline grill op de standard BM bumper plaatsen?
Of heb je ook een andere(Rline?) Bumper voor nodig?
Oh oke.. thnx voor de info..Bovengrill van R-line kan wel.
De onderste 3 grillen die Durban heeft gehaald kan niet op de BM. De vormen zijn anders.
deze kan wel .. http://www.ebay.de/itm/VW-Polo-6R-F...l-schwarz-glanzend-/181694770325?roken=cUgayN via @eBayDEOh oke.. thnx voor de info..
Ja alleen de boven grill..
ze noemen het ook kwaad kijkersAllemaal boze mensen hier [emoji14]
Amai veel minder duur dan gedacht.
Net weer gebruikt. Vrij snel verlies van de route en de melding van plaatsen van geldige medium. Blijkbaar is die update toch niet goed.Hoor graag je bevindingen zodra je hem gebruikt hebt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.