die hoogglans kappen voor de bumper en de nieuwe grill met zilveren streep onderin?
Mijn huidige R-Line grill boven & onder + mistlampkapjes komen dus binnenkort vrij in de verkoop.
Eens opzoeken dan @ iichel@IbifaHo je kunt met VCDS geloof ik je start/stop parameters ook aanpassen (bijv alleen vanaf buitentemp 80 gr C) zodat je niet iedere keer tegen dat stomme knopje aan zit te kijken [emoji14]
In de bovengril of alles?Interesse!
De ondergrill past niet bij mij geloof ik.
Gelijk ophalen, monteren, foto maken en op het forum plaatsen!Zo juist telefoontje gehad van de vw dealer dat mijn polo 6c Rline gril binnen was gekomen
Goed bezig!Vandaag alle nieuwe R-Line grillen en afdekkapjes van de nieuwe 6C besteld.
Mijn huidige R-Line grill boven & onder + mistlampkapjes komen dus binnenkort vrij in de verkoop.
111 voor de bovengril, 115 voor alle onderste. Ik heb ze vandaag gemonteerd. Foto's volgen.Goed bezig!
Ben erg benieuwd hoe dit staat! (en wat het kost..)
Hoeveel koste die spoiler? En heb je een foto?Hoi,
Vandaag dakspoiler van de nieuwe vw polo gti 2015 bij de dealer besteld.
Zodra de dakspoiler binnen is wordt deze door de dealer gemonteerd op mijn vw polo first edition.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.