Mistlampen inbouwen stelt niet zoveel voor dacht ik zo. De gril demonteren moet ik nog even uitzoeken maar dat lukt wel denk ik.
We hebben een ''how to'' op het forum staan hoe het kan.Mistlampen inbouwen stelt niet zoveel voor dacht ik zo. De gril demonteren moet ik nog even uitzoeken maar dat lukt wel denk ik.
Rij voorzichtig en een veilige reis toegewenst ...En vandaag een polo 6r Kriksetje en RNS310 V7 Europa gekocht.
Nu is mijn auto 100% gereed voor een vakantie waar ik minimaal 10.000km ga afleggen.
Sluit ik mij bij aan.Rij voorzichtig en een veilige reis toegewenst ...
Andere kant is dan weer dat je minder vaak bij de pomp staat. Het is maar net hoe je het bekijkt. Het glas is half vol of half leeg xDAls bij mij het lampje aan gaat kan ik er altijd 52 liter in. Enige nadeel als je zoveel er in tankt is dat je iedere keer bijna 100 euro moet afrekenen, word ik dan weer minder blij van.
Same hereach ik tank altijd voor 50 euro dus altijd even duur
Uit voorzorg gehaald?Lakstift Volkswagen LD7R PEPPER GREY voor mijn vrouw : http://www.ebay.de/itm/-/261233023527?roken=cUgayN
Hahaa ... min of meerUit voorzorg gehaald?
Je bent me net voor! Heb dit zelf op een golf 7 gezien met een blauwe lijn, maar die liep door met een bochtje boven de knipperlicht!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.