Heb dit besteld:
Leuk om te lezen dat je "de hobby" zo goed voort zet in de Golf na de crash van de Polo... Goed bezig!Originele Golf 7 GTI kersenrode LED achterlichten,
klapperende hoogglans zwarte spiegels met Umwelt-verlichting (incl. modules en knopje),
LED achteruitrijlampjes (thnx @kgroot).
Je bent lekker bezig met de golf, hoop hem een keer te spotten in het mooie Harderwiek! en omgeving.Originele Golf 7 GTI kersenrode LED achterlichten,
klapperende hoogglans zwarte spiegels met Umwelt-verlichting (incl. modules en knopje),
LED achteruitrijlampjes (thnx @kgroot).
2 banden. Wilde eigenlijk weer Dunlop nemen maar mij werd Hankook aangeraden. Merknaam is niets zei hij maar de eigenschappen zijn wel heel erg goed. In Duitsland zijn zij heel erg groot en ook op vrachtwagens zie je ze veel. Scheelde mij € 34,- met Dunlop. Kan ik mooi voor mijn bekeuring gebruiken van € 53,-. (7km/u te snel, teringleiers )
Dit is de golf versie. Dus moet nog ff knutselen. Ik zie trouwens nu dat ik een afbeelding van een automaat heb gepaktIs deze voor de Polo pasklaar of is dit de golf versie waarvoor je dat paneel met je motorkap hendel moet aanpassen?
Oja vergeten te vermelden, naast de kleurlak heb ik ook inderdaad benzine gekocht hahaa.. Niet dat ik dat alweer nodig had (wijzer zat tussen de half en 3kwart) maar donderdags is bij de Tango hier de benzine altijd ietsje goedkoper, vandaag 1euro40.9Vandaag een beetje benzine gekocht, had geen zin om naar huis te lopen hahah
Je bedoeld die kerel uit Nunspeet?Voor de nieuwe type pedalen voor in de 6r of 6c, op marktplaats adverteerd iemand complete set voor €30. Mijn set komt er ook vandaan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.