Ik ook tegen € 1.212 per liter. Is echt een all-time low record voor mij maar hoop dat het nog veel verder daalt.Heb vandaag benzine voor m'n Polo gekocht..
Chromen (Golf GTI) voetsteun, chrome mirror switch, chromen raam switches en een leder armsteun besteld
Ehh, alleen de voetsteun is van Golf De rest voor de 6r / 6cRaamswitches en mirror switch van een golf besteld?
Dan moet je de spiegel switch ombouwen en ook de raamschakelaar bestuurdersportier, de switch voor raambediening achterruit in/uit schakelen.
Tadaa!Thanks, het zal een zoektocht worden..
hoe krijg je het voor elkaar ??nog niet gekocht maar wel opzoek.
me navigatie scherm RNS310, is gebarsten/gebroken
Frustratieshoe krijg je het voor elkaar ??
Frustraties
Weet nog wel 1 te koop voor een net prijsjenog niet gekocht maar wel opzoek.
me navigatie scherm RNS310, is gebarsten/gebroken
nice ! Zeker interesseert, aangezien mij nu alleen maar RNS510 worden aangeboden zonder codeWeet nog wel 1 te koop voor een net prijsje
pb / conversatienice ! Zeker interesseert, aangezien mij nu alleen maar RNS510 worden aangeboden zonder code
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.