Ik heb zo'n set besteld via MP bij iemand uit de buurt, deze past gewoon en zitten ook niet los of iets.
Heb je daar toevallig een link van? Zoek ook nog mooie pedalenIk heb zo'n set besteld via MP bij iemand uit de buurt, deze past gewoon en zitten ook niet los of iets.
Ga maar eens een stukje in 't donker rijden dadelijk, je wilt niet meer anders (ja Xenon, maar duur )Nieuwe verlichting, want het oude lampje was stuk..
Voor de geïnteresseerde die graag het verschil willen weten tussen de standaard H7 Halogeen lampen en de Phillips White Vision H7 zie hier!:
Linkerzijde de standaard H7 en de rechterzijde de Phillips White Vision, op het eerste gezicht een stukke verbetering maar ik heb nog niet gereden dus qua zicht weet ik het nog niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.