Volkswagen
Polo 6C
1.2 TSI 90pk
Dat is helaas niet te doen, als de bekleding eraf is lukt het zelfs niet..Door hetzelfde buisje als waar de rest van de bedrading doorheen loopt zou ik zeggen.
Is het misschien niet handiger om de camera boven de achterste hoofdsteunen zo ver mogelijk naar het raam te monteren ?
Quanta costa die teller?Amarok MFA+ teller!
Volkswagen R sleutelcover!
http://shop.udenhout.nl/volkswagen-r-sleutelcover/
Volkswagen Motorsport sleutelhanger
http://shop.udenhout.nl/volkswagen-r-sleutelcover/
Welke versie van de vagcom heb jij, als ik vragen mag?Net nog even met de laptop in de Golf gestapt.
Even de LED kentekenplaatverlichting aangemeld, zodat hij geen storing meer aangeeft.
Echt onmisbaar zo'n kabel!
Alles bij de dealer kost vaak aardig geld hehe maar soms kan je niet anders. Ja teller en sleutels moeten opnieuw ingeleerd worden.Best wat geld voor een teller... Moet hij ook nog ingeleerd of werkt het direct?
Als je toch niet voor OEM gaat neem dan de U beam koplampen. Eerlijk gezegd mooier dan de imitatie led koplampen. Maar smaken verschillen...Knoop doorgehakt en dit setje besteld. Nu nog de Osram Nightbreakers.
Idd smaken verschillen, heb zelf totaal niets met U-beam . Die koplampen he, is gewoon over stekkeren he? Stond Plug-and-play, dus is het echt zo makkelijk als geschreven staat?Als je toch niet voor OEM gaat neem dan de U beam koplampen. Eerlijk gezegd mooier dan de imitatie led koplampen. Maar smaken verschillen...
Idd smaken verschillen, heb zelf totaal niets met U-beam . Die koplampen he, is gewoon over stekkeren he? Stond Plug-and-play, dus is het echt zo makkelijk als geschreven staat?
Jep zou plug en play moeten zijn. Je moet wel even de stelmotortjes van de oude koplampen overzetten. En ik zou 5000k hid inbouwen, dan zal de kleur van de dimlichten overeenkomen met de ledjes.
Ik denk het niet...met hid 5000k bedoel ik gewoon een xenon set van 5000kelvinZitten stelmotors in dus dat scheelt weer wat overbouwen . Yes! Die wilde ik idd halen . Zijn dat de welbekende 'nightbreakers'?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.