Daar wil ik wel een review van je hebben. Vooral hoe die ring zich op de vooruit houdt.
Ik zat ook aan deze te denken en dan bovenin het raam en stroom vanaf de binnenverlichting pakken.
Als jezelf ook interesse hebt, op mp biedt coolblue dezelfde set aan voor 276 euro ipv 349 euro. Is een geretourneerde set die ze niet als nieuw kunnen verkopen. Ik heb de 32gb set en 280 euro betaald via mp. Wil er alleen nog een speciale module erbij hebben dat hij ook opneemt tijdens het parkeren.Op internet staat tie goed aangeschreven. Mag ik vragen wat je ervoor heb neergelegd?
Als jezelf ook interesse hebt, op mp biedt coolblue dezelfde set aan voor 276 euro ipv 349 euro. Is een geretourneerde set die ze niet als nieuw kunnen verkopen. Ik heb de 32gb set en 280 euro betaald via mp. Wil er alleen nog een speciale module erbij hebben dat hij ook opneemt tijdens het parkeren.
Zou dan wel een add a circuit kitje gebruiken, zoals in de handleiding beschreven staat op die link dat je maar het kabetje om het pootje moet wikkelen lijkt me niet echt veilig.
Net nog even met de laptop in de Golf gestapt.VAG-Com kabel gekocht.
Toch wel fijn als je zelf alles kan instellen en uitlezen, zonder weer naar de dealer te moeten of iemand van hier lief aan te kijken
Waar heb je het gehaald? En hoeveel koste hij?VAG-Com kabel gekocht.
Toch wel fijn als je zelf alles kan instellen en uitlezen, zonder weer naar de dealer te moeten of iemand van hier lief aan te kijken
Ik heb het laten doen bij een dealer Als ik het dak of andere dingen eraf moet halen, dan trek ik alles kapotZou dan wel een add a circuit kitje gebruiken, zoals in de handleiding beschreven staat op die link dat je maar het kabetje om het pootje moet wikkelen lijkt me niet echt veilig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.