De blackvue 2 camera's dashcam, via Polo 6Ronald, helemaal top!
Whahahaha, ik zat wel ff te denken van..... "Dat is toch hetzelfde"?hey hey dat is/was een GT achterbumper he Ik heb geen GTI
(gt en gti achterbumper zijn hetzelfde maar even kijken of je een mini-hartaanval hebt)
Je mag niet zomaar ongestraft mijn auto uitmaken voor GTI he!Whahahaha, ik zat wel ff te denken van..... "Dat is toch hetzelfde"?
IDD daar zijn GT rijders NIET van gediendJe mag niet zomaar ongestraft mijn auto uitmaken voor GTI he!
@kdPoloRline spiegelglazen bij de dealer halen is sowieso een dure grap, je kan ze beter elders halen.. Scheelt soms een aantal tientjes!
Misschien voor de volgende keer..
NetjesPaar kleine afwerkingen
Zeker als de verlichting aan is [emoji4]ja ik ook wel maar ik vind de onderste een stuk mooier. en een goed excuus om t hele ding weer uit elkaar te draaien
Thanx en voor weinig geld [emoji106]Netjes
Een hele waslijst sinds de aanschaf van de Polo op 12 november:
Twee H7 lampen vorige maand nieuw op de Duitse eBay met Osram Nightbreakers, een hele verbetering t.o.v. de H4s.
En verder sinds vorige week:
1. Twee stoelverwarmingschakelaars 25 euro via deze site
2. Een Kufatec Kabelboom 63 euro op de Duitse eBay
3. Een stoelverwarmingstuurapparaat 16,50 euro op de Duitse eBay
4. Een echt (!) nieuw Highline 6C interieur vandaag opgehaald compleet met deurpanelen (met de alu-inleg in de deuren) met stoelverwarming voor een heel zacht prijsje, 245 euro, bij LvS Carparts in Kessel. Komt uit een "test-auto", whatever that may be. Ik had inmiddels wel al stoelverwarmingsmatjes in China besteld, maar die zet ik wel op MP.
5. Een Westfalia afneembare trekhaak met Canbus stuurapparaat 13 polig van www.rameder.nl. Samen met een kortingsbonvan 10 euro voor 351 euro. Dat is ruim 60 euro goedkoper dan op rameder.de, oftewel kupplung.de. Dat is dezelfde website. Ze hebben deze week 10% extra korting op de NL-site.
Kortom allemaal koopjes....
Voor de trekhaak moeten de zijpanelen er toch af, doe ik meteen even de nieuwe stoelen erin en de kabelboom voor de stoelverwarming onder het tapijt. Ik zie trouwens in de Elsa dat ik slechts twee lege plekken heb in de zekeringenkast onder het dashboard, die van de bobines, die een diesel niet heeft en die van het schuifdak, dat ik ook niet heb.
Dus een leuk klusje voor de komende feestdagen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.