Ja, snap ik, ik heb al een leren R-line stuur in mijn Polo
Volkswagen
Polo
1.6 tdi 90 pk blue motion
Waar gekocht? Zou ook graag een 6C setje willen hebbenvandaag de achterlichten van een 6c facelift binnen gekregen voor mijn 6r, nog ff wachten op de adapterkabels en dan inbouwen.
dus binnenkort nog een paar 6r achterlichten te koop
goedkoop op de kop kunnen tikken op ebay duitsland 75 euro incl. verzenden moest nog wel adapterkabels hebben, gekeken in nederland maar daar kosten die kabels links/rechts 99,- ik vroeg hem of de lichten daar ook bij zaten. In duitsland heb ik de kabels gekocht voor 43,-Waar gekocht? Zou ook graag een 6C setje willen hebben
Haha, zo ging het bij mij ook, uiteindelijk staat er nu sinds enkele dagen een nieuwe 6C voor de deurik had al 6c facelift koplampen en ik vond dat daar ook de achterlichten bij horen. Bumpers laten we maar voor wat het is.
ja 6r ombouwen naar 6c gaat helaas niet zonder kabel of je moet in de kabelboom gaan knoeien. Ik wil dat in ieder geval niet. Ik had ook al gekeken of de achterplaat die je los moet halen om de lampen te verwisselen als ze kapot zijn hetzelfde is als bij de 6r maar dat is niet zo. Dus heb je er 122,- voor over om die 6c lampen te kopen, bij de dealer zijn ze duurder.Thanks, jammer dat daar nog zo een adapter kabels bij moeten
Dat is mooi maar voor een nieuwe of jong gebruikte 6c heb ik het geld niet liggen, helemaal niet als je in between jobs bentHaha, zo ging het bij mij ook, uiteindelijk staat er nu sinds enkele dagen een nieuwe 6C voor de deur
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.