Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

Afvragen of er hier iemand eventueel interesse heeft in mijn 17" Cadiz velgen van nog geen half jaar oud?!

Kan me heugen dat er iemand op de meeting in Amersfoort was die ze erg graag wou hebben als ik ze zou verkopen... Maar hoe die heet? Hij reed een zwarte Polo 6R en was klein & donkerehuids kleur haha en woonde vlak bij de meeting van Amersfoort !!!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Waar gekocht? Zou ook graag een 6C setje willen hebben :)
goedkoop op de kop kunnen tikken op ebay duitsland 75 euro incl. verzenden moest nog wel adapterkabels hebben, gekeken in nederland maar daar kosten die kabels links/rechts 99,- ik vroeg hem of de lichten daar ook bij zaten. In duitsland heb ik de kabels gekocht voor 43,-

ik had al 6c facelift koplampen en ik vond dat daar ook de achterlichten bij horen. Bumpers laten we maar voor wat het is.

@VWAlexander
http://www.ebay.de/itm/Original-VW-...826145?hash=item4aec4998e1:g:ve8AAOSwHnFVrWeT
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Thanks, jammer dat daar nog zo een adapter kabels bij moeten :(
ja 6r ombouwen naar 6c gaat helaas niet zonder kabel of je moet in de kabelboom gaan knoeien. Ik wil dat in ieder geval niet. Ik had ook al gekeken of de achterplaat die je los moet halen om de lampen te verwisselen als ze kapot zijn hetzelfde is als bij de 6r maar dat is niet zo. Dus heb je er 122,- voor over om die 6c lampen te kopen, bij de dealer zijn ze duurder.

Haha, zo ging het bij mij ook, uiteindelijk staat er nu sinds enkele dagen een nieuwe 6C voor de deur ;)
Dat is mooi maar voor een nieuwe of jong gebruikte 6c heb ik het geld niet liggen, helemaal niet als je in between jobs bent
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Rns 310 gekocht
4578a4e7e28a0d5f3af32984c44cffc8.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!