Wel grappig dat die witte pomp bij mij gevuld word door dezelfde tankwagen als de (bemande) Q8 die verderop zit en 10cent per liter duurder is het is ook gewoon een vrachtwagen waar het Q8 logo op staatPolootje zei:[..]
Nee, maar bij zo'n witte pomp is de brandstof niet al te jofel. Een collega van mijn man ging met z'n nieuwe Peugeot altijd daar tanken en had continue motorproblemen. Het lag dus aan de brandstof...Hij tankt nu bij een gerenomeerde pomp en heeft sindsdien nooit meer problemen.
Ik tank al jaren Shell (gewoon euro95) geen V-Power o.i.d. en heb nooit problemen gehad en de auto rijdt er gewoon keurig op.
Of het de beste is, zal niet anders zijn dan bij de lokale Q8... Rijd prima...mike2165 zei:@Fludizz
Maarja is dit dan ook de beste brandstof
een vriend van mij die reed in een passat van 2006 en die heeft een keer bij de tink getank en hij kon niet harder dan 140 beroerd rijden
en snel de tank leeg,
[..]
Aangaande beste brandstof: Er zijn meerdere tests geweest, de Premium brandstoffen geven een marginale stijging in vermogen (1% of 2%) en volgens verschijdene motor-revisie bedrijven maakt het ook voor de vervuiling van het voertuig geen flikker uit of je er goedkope bocht in smijt of dure premium. Het rijgedrag is het enige wat invloed maakt op hoe snel het vervuild, de rest maakt niet uit.
Ik gooi er dus lekker geen v-power meer in maar tank gewoon de goedkoopste rommel die ik kan vinden. Nog nooit problemen mee gehad en hij rijd er net zo goed op als op de dure brandstof Dus zoals ik het zie is de goedkope bende het beste