IbifaHo
Bekend lid
Op vlak van inschrijven en ankoop worden jullie wel zwaar aangepakt percies. Enige dat wel in nl beter is de apk ivm de rot keuring hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vrijwel alles wat met de auto te maken heeft, is duur in Nederland :-(Wegenbelasting is nogal duur in nl als ik dat zo lees amai!
Gelderland; €231,- per kwartaal (€77,- per maand)
Polo BlueGt € 39,-/€ 40,- per maand, wordt pas een jaar nadat het kenteken op mijn naam is gesteld in rekening gebracht.
Ik heb zojuist de Belastingdienst gebeld, ze hebben foutieve brieven verstuurd voor de Polo Bluemotion (niet iedereen heeft een foutieve brief ontvangen). Voor de Polo Bluemotion zal iets meer als € 70,- per maand afgetikt moeten worden. Of Bluemotion rijders nog een brief gaan ontvangen over de fout was nog niet bekend, ze zijn aan het onderzoeken bij hoeveel kentekens het fout is gegaan hoe het kan dat het fout is gegaan etc...Maar de medewerker kon mij wel vertellen dat bij de maandelijkse afschrijving wel het juiste bedrag zal worden geïncasseerd!
Je hebt toch geen slapende honden wakker gemaakt......?
We gingen inderdaad al uit van een fout van de Belastingdienst, eigenlijk te gek voor worden voor zo'n overheidsorgaan.....
Heb hetzelfde, alleen dan € 228,-Kreeg een paar maanden geleden een enveloppe van de belastingdienst met daarin een brief en een extra enveloppe voor het terugsturen van machtiging voor automatische afschrijving per maand. Dus ingevuld en teruggestuurd. Kreeg ik afgelopen weekend een brief van de belastingdienst met daarin het verzoek om vóór 12 februari even 232 euro af te tikken voor het eerste kwartaal. :-( Wat een stelletje.........
Vandaag de brief binnen gekregen van de Belastingdienst. We gaan €57,- per kwartaal (€19,- per maand) betalen!
Dat is nog eens een goed bericht uit de blauwe enveloppe! Ben benieuwd of dit ook één van de vele fouten is die de Belastingdienst de laatste tijd maakt....
Dit blijkt helaas een fout van onze Belasting-vrienden te zijn....Damn das stukken voordeliger ik zit op 73 kwartaal 26 in de maand..
Dat het per profincie ook verschilt met belasting k vind t maar raar
Ik niet, dit wist ik van te voren. En met 30.000 km per jaar kan ik beter diesel rijden.Zijn er bezitters van een 1.2 TDI BM hier die er over denken de auto nu te verkopen vanwege deze belastingslag?
Dit blijkt helaas een fout van onze Belasting-vrienden te zijn....
Maar €77,- is nog altijd beter dan de €140,- per maand die ik voor de Volvo V50 R-design kwijt was..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.