Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Werken bij de BelastingdienstMoet je nou nog een beetje op niveau gestudeerd hebben om bij de belastingdienst te mogen werken of kan iedere Jan Doedel daar aan de slag?
Tijdens het bandje dat ik vanmiddag hoorde toen ik de belastingdienst belde, werd verteld dat als je nog geen rekening had gehad je deze in ieder geval voor 1 april alsnog kon verwachten.Pssst ... heb ook nog niets gehoord over de wegenbelasting voor onze Auris ...
Heb hetzelfde, maar kom er niet door als ik de belastingdienst probeer te bellen.Wat zijn het ook een stelletje knurften bij de belastingdienst. Kreeg ik afgelopen week een brief met acceptgiro om even 232 te betalen voor het eerste kwartaal vóór 12 februari, vanmiddag een brief binnen gekregen dat ze akkoord gaan met mijn verzoek om automatisch maandelijks te willen betalen. Maar wat nu, moet ik nou het eerste kwartaal eerst betalen of kan ik afwachten dat ze het verschuldigde bedrag voor de maand januari automatisch afschrijven? Pffffff, ik zeg, afschaffen die belastingdienst.
Vrijwel alles wat met de auto te maken heeft, is duur in Nederland :-(
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.