Lastig... gewoon duurLastige maat om bandjes voor te krijgen hé
Lastig... gewoon duurLastige maat om bandjes voor te krijgen hé
Van deze "banden top 100" zijn van de bovenste 5 er al 3 niet in die maat te krijgen
jij noemt het lastig banden te krijgen maar met 66 resultaten is er dus genoeg keuze. je zei niks over een specifieke band die je er onder wil hebbenVan deze "banden top 100" zijn van de bovenste 5 er al 3 niet in die maat te krijgen
Het is maar net hoe je "lastig" opvat. In de maat 215/45/17 is elke band te krijgen. Bij zeker de helft van het aanbod is de 215/40/17 niet te krijgen.jij noemt het lastig banden te krijgen maar met 66 resultaten is er dus genoeg keuze. je zei niks over een specifieke band die je er onder wil hebben
de Michelin pilot sport 4 er maar onder dan die is er gewoon
Hoeveel km per jaar rij jij op die banden?Conti sport contact 5!
ik rij rond de 55.000 per jaar, hoe lang ik er op rij geen idee eigenlijk als ze op zijn komen er nieuwe onder hahaHoeveel km per jaar rij jij op die banden?
Gelijk of beter.. nou kom maar op dan met die vergelijkingen waarin die beter is! 30 euro goedkoper en minder slijtage doet mij al denken aan een hardere band en dus minder grip dan de Michelin P S 4Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 in 215/40/17. In meerdere vergelijkingen is deze band gelijk of beter tov de Michelin Pilot Sport 4. Echter is de Goodyear stiller, minder slijtagegevoelig en ongeveer 30eu goedkoper per band. (in Nederland)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.