Mijn auto, 1.5 TSi, is afgeleverd met een Nexen band en ik vind dat een hopeloze band: hard, zeker niet slijtvast en grip is bij nat wegdek niet goed. Dus ik houd dit topic ook in de gaten op zoek naar een andere zomerband.Heb iets meer dan 10kkm gereden met de continentals. Best wel tevreden mee, zolang het droog is. Hoewel als de auto eenmaal in beweging is, dan is de grip op een nat wegdek ook wel prima. Wel het idee dat ze snel slijten.
Benieuwd hoe de Goodyear’s gaan bevallen.
of je leest hem even door en weet nu al dat je voor de Michelin Pilot Sport 4 moet gaan?Mijn auto, 1.5 TSi, is afgeleverd met een Nexen band en ik vind dat een hopeloze band: hard, zeker niet slijtvast en grip is bij nat wegdek niet goed. Dus ik houd dit topic ook in de gaten op zoek naar een andere zomerband.
Dat is misschien ook gelijk de duurste band.of je leest hem even door en weet nu al dat je voor de Michelin Pilot Sport 4 moet gaan?
sport contact 3... daar zeg je wat ondertussen is de 6 er..Dat is misschien ook gelijk de duurste band.
Daarom is het wel leuk om diverse merken in een topic te vergelijken.
Voorbeeld : er rijden zo te zien veel mensen op Vredestein ultrac satin, ik ook en ik ben blij verast door de wegligging(beter dan Continental Sportcontact 3 vind ik)
En het scheelde 40€ per band(inkoop)
Die is er niet in de maat 195/55/16 ......of je leest hem even door en weet nu al dat je voor de Michelin Pilot Sport 4 moet gaan?
Ik rijd nu op ps4 op mijn 1.4tdi, flinke overkill uiteraard, maar het zijn dus de enige beschikbare Michelins in 215/40/17. In 205/45/17 zijn bijvoorbeeld de primacy's 4 wel te krijgen maar dan zit je met een rolomtrek verschil van 2,1%, net iets teveel als ik het internet mag geloven. Zo jammer dat maten aanbod van banden4s is er niet in mijn maat
Ik heb ook 205/45 r17Ik rijd nu op ps4 op mijn 1.4tdi, flinke overkill uiteraard, maar het zijn dus de enige beschikbare Michelins in 215/40/17. In 205/45/17 zijn bijvoorbeeld de primacy's 4 wel te krijgen maar dan zit je met een rolomtrek verschil van 2,1%, net iets teveel als ik het internet mag geloven. Zo jammer dat maten aanbod van banden
Ik zeg niet dat het problemen oplevert. Op internet staat overal dat je max +2% afwijking moet aanhouden, en met 205/45/17 bandjes zit je daar overheen...Ik heb ook 205/45 r17
En nul problemen met de omtrek, zelfs met verlaging geen enkel probleem.
Ook mijn Km teller klopt nu beter dan met origineel.
Heb ik zelf niet naar gekeken,Ik zeg niet dat het problemen oplevert. Op internet staat overal dat je max +2% afwijking moet aanhouden, en met 205/45/17 bandjes zit je daar overheen...
Zal ik de praktijk vast meevallen iddHeb ik zelf niet naar gekeken,
Het scheelt volgens de calculator 2 Km als je 120km/uur rijd dus zo spannend zal het niet zijn haha
oh ja ik ging er niet vanuit dat je 16 inch hadDie is er niet in de maat 195/55/16 ......
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.